Márka és logó
Az Amerikai Marketingszövetség (American Marketing Association) szótárának meghatározása szerint a márkanév: „olyan név, fogalom, dizájn, szimbólum vagy bármilyen jellemző, amely az eladó termékeit vagy szolgáltatásait azonosítja és megkülönbözteti más eladókétól”.
A márkával kapcsolatban számunkra az alapvető folyamatok és a vállalat lényege jelenti az igazán érdekes szempontot. Milyen valójában egy vállalat? A piaci arculat és a külső márkakép tükrözi a belső helyzetet? A valódi lényegünket? Ha igen, akkor Ön is tudni fogja, hogy kivel lép kapcsolatba.
Sok pénzt és energiát fektettünk abba, hogy a külvilág megismerje, kik is vagyunk valójában. Mert büszkék vagyunk a lényegünkre. Hiszünk abban, hogy sokat adhatunk. Vállalati filozófiánk és munkamódszereink tettek minket sikeressé. Kiváló munkahely (Great Place to Work®) minősítésünket is ezeknek köszönhetjük.
Logó
Logónk jeleníti meg a Sysmex Way szellemiségét, örökségünket és gyökereinket. Az alak az óceánt, a hegyeket, az élet evolúcióját jelképezi Kobe, a Sysmex Japán alapítóvárosa körül. A végtelen szimbóluma a korlátlan lehetőségeket, a kék és a zöld szín pedig az élet és az egészség iránti elkötelezettségünket jeleníti meg. A kép dinamikája és magabiztossága értékeinket, képességeinket és karakterünket tükrözi,
Karakter
Ha a vállalat ember lehetne, és összefutnának az utcán, akkor biztosan élvezné a találkozást. A Sysmex Europe-nál hét személyiségjegyet használunk a jellemzésünkre, és büszkék vagyunk rá, hogy ezek a jegyek minden tevékenységünkben és mondanivalónkban tükröződnek. Ilyenek vagyunk:
- Ihletett
- Autentikus
- Aktív
- Magabiztos
- Intelligens
- Őszinte
- Egyedi
Hiszünk abban, hogy ezek a jegyek megfelelően képviselik a vállalatot, ha úgy tetszik, ezek a személyiségjegyeink. Egyaránt képviselik érdeklődési területeinket és mozgatórugóinkat. Remélhetőleg - ha tényleg önmagunk vagyunk - azt is megjelenítik, ahogy Ön lát minket.